Morgonprat

Onsdag idag, om 9-10 dagar kommer Martin hit! Jag längtar. Trots att jag bara varit ifrån honom i 9 dagar så känner jag mig nästan helt tom inuti, det måste vara kärlek!

Celia är på dagis nu till klockan 14. Jag har letat fram all information jag behöver (tror jag) för att skriva klart nästa uppgift i historian, men jag kände bara ett otroligt stort behov av att göra något annat i ett par minuter innan jag börjar med det.

Jag hade beställt regnkläder till Celia som kom igår, men dom var alldeles för stora. Suck. Att jag aldrig lär mig att storlekarna i Ellos oftast är större än på alla andra ställen... Har i alla fall returnerat dom nu och får hem nya i storlek 92 om kanske en vecka eller så. Dom var i alla fall superfina, Celia tyckte om dom också :)

Jag beställde en bikini till mig själv också.. och gissa vad? Överdelen passade om jag la in ett par extra inlägg i den! Wiiihooo! Då kanske det blir en tripp till badhuset då när jag är tillbaka i Florö, har ju inte varit dit än. Skulle ha fixat badkläder till Celia också kanske, hon skulle nog tycka det var superkul!

Nu ligger Assar och grinar i hallen. Knäppa jycke. Han har lite svårt att förstå att människor som går utanför dörren faktiskt kommer tillbaka, så nu ligger han där och sörjer den förlorade hussen.

Såhär tycker vi
Postat av: martina

härligt att han kommer snart :) åker ni neröver sen? vore kul om ni tittade förbi!

2010-03-17 @ 15:21:27
URL: http://annamartina.wblogg.se

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0