Mardi, la deuxième jour de semaine

Hade beställt väckning av min bror imorse, som skulle upp runt halv åtta. Det fick jag också, av en lycklig Wilma som kom och skuttade lite glatt. Underbara jycke :) Hon kan konsten att se glad ut!

Idag är det skola som står på schemat, och klockan 13.30 ska jag infinna mig hos barnmorskan för att prata p-piller, eftersom dom jag har nu har börjat ge biverkningar i form av magont och något som liknar små förvärkar/sammandragningar. Får väl se vad man ska börja pillra med hädanefter då!

Pratade lite med Martin igår kväll, det var skönt att få höra hans röst och koppla bort lite kaos. Längtar tills han är här...

Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Haha nej risken finns ju. :) haha. Och sen har de plockat ca 2,5 ton var.



Hoppas de går bra hos barnmorskan :)



2010-03-23 @ 09:31:41
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

=) ja de känns roligt. Vi ska flytta till strånäset. Svärfar äger den K-märkta gården där, om du vet vilken de är? Vi ska iaf bo i det stora gula boningshuset.



Haha nej de e ju inte det. 6 sovrum på övervåningen ;) bland annat.



btw, vilken mysig väckning du fick :)

2010-03-24 @ 10:46:18
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hehe nej :) Ja de kommer bli himlans skönt. Och för han med. Att få ha sitt eget space. Och fixa och dona med.



och som sagt, såå skönt att kunna ha ett ställe att lägga undan leksakerna på. ett eget rum.

Yay! :D

2010-03-24 @ 15:37:32
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Denise

Nu tycker jag det är dags för en uppdatering, rejäl sådan =)

2010-03-31 @ 19:59:32

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0