Kidnappad?

Sitter här i köket och har precis sett på förra veckans avsnitt av Sveriges värsta bilförare. Funderar på vart min bror tagit vägen? Jag tror att han gick ut för att nattkissa Assar, men så här lång tid brukar då inte det ta! Avvaktar några minuter till innan jag startar skallgångskedjan...


Annars då? Fick klart den här veckans historieuppgift idag, så den är inskickad en hel dag innan deadline -härligt! Ibland blir jag verkligen imponerad av mig själv. När det kommer till franskan så fick jag mail av min lärare idag, så nu har vi bokat in mitt betygssamtal till imorgon klockan 10.30. NERVÖST! Då är det alltså meningen att jag ska kunna föra ett helt samtal på franska, om hur kursen varit osv. Det känns avancerat.. presentera mig och sånt kan jag ju, men det är ju en helt annan sak.

Och på tal om franska. Idag ringde jag återigen hotellet jag har tänkt boka in mig & Martin på nu i vår. Förutom att hon i telefonen slängde på luren i örat på mig första gången, med någon fras som liknade " nous parlons francaise" (vi talar franska), jag presenterade mig ju på engelska. Ringde i alla fall upp igen, och då förstod hon tydligen att det inte var någon felringning utan pratade faktiskt med mig.
I alla fall. Hotellet är fullbokat varenda helg i april.. typiskt :( Så nu får vi skjuta på vår lilla resa ett tag. Vi ska kolla upp lite hur det ser ut för Martin med jobb i maj, kanske blir att vi åker i slutet av maj då istället. Han satte totalförbud mot en resa den 16-17e maj ;) haha. Men det hade inte varit nån risk, för jag VILL verkligen uppleva norskarnas syttende mai firande!

Nej, nu ska jag inta ryggläge. Jag har ont i axlarna idag, nåt så gud fördömdat. Usch, säger jag bara. Har haft konstant värk sedan jag skjutsade Kent till Sollefteå, inte skönt vill jag lova. Får hoppas det ger med sig under natten!

Och förövrigt hittade min bror in igen, så ni behöver inte vara oroliga. Godnatt!

Såhär tycker vi
Postat av: Kajsa

Ska bli så spännande att fira nationaldagen här! :)

2010-03-19 @ 11:40:10
URL: http://levahn.blogg.se/
Postat av: Lillebror

haha xD Det är ju lika bra att fortsätta gå tills Assar har gjort både nummer 1 & 2, annars väcker han en så tidigt på morgonen. :P

2010-03-19 @ 14:47:15
URL: http://dethararminblogg.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0