Ja men är jag inte duktig så säg?

Hur det nu var så lyckades jag skotta fram bilen och ta mig ut på vägen, men inte var det lätt! 3 gånger fick jag gå ut och skotta, klarade inte mer än 20 minuter åt gången.. och all snö sen! När jag sopade bort snön från biltaket så räckte snön ända från backen och upp till biltaket! Helt sjukt mycket snö var det, men jag fick fram bilen, jag fick bort snövallen vid vägen som nådde mig nästan ända upp till midjan och jag fick bort snön på parkeringen också.. så jag kunde efter mycket om och men ta mig ner på stan och uträtta mina (som det kändes) miljoner ärenden.

Men nu har jag storhandlat inför imorgon, jag har varit på vinmonopolet, apoteket, hämtat ut ett paket på posten, handlat ett par ögonskuggor och nagellack på Cubus, pratat med nån nisse från Läkare utan gränser och slutligen kommit hem, packat upp, rengjort ugnen grundligt, satt igång en maskin tvätt, sorterat in kläder i garderoben, dammtorkat, städat köket riktigt och jaa... var det nåt mer? Jo just, jag gjorde ju slutprovet i franska imorse också! Kändes som att det gick riktigt bra =)

Jag har dessutom köpt ett par (för mig) nya värktabletter, Voltarol (tror dom heter Voltaren i Sverige), får se om dom är bättre än Ibumetin, Alvedon och Ipren. Jag hoppas på det, men kan inte prova nån än på ett par timmar, för jag tog en Ibumetin efter jag hade skottat.. lyckades ju hitta en längst in i ett skåp :D Men det hjälper inte mycket, för jag känner redan nu att värken börjar komma tillbaka... suck :(

Men nu mina vänner har jag följande kvar: dammsuga, skura, städa toaletten, plugga historia och fixa middag. Sen ska jag bara viiiiiila. Eller nej just, en sak till, jag ska fixa och "rubba" älgsteken ikväll så den drar åt sig lite smak innan den ska in i ugnen imorgon. Och så kommer ju Martin hem ikväll också, härligt :) Det är väl i princip det jag väntar på nu bara, för jag är lite kramsjuk!

Såhär tycker vi
Postat av: Eva

Jo...jag tycker att Voltaren funkar bättre än Ipren...hoppas dom är bra för dej med

2010-03-05 @ 23:00:52

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0