Får ingenting gjort



och det är så frustrerande så ni anar inte!


Sitter mest och väntar på bättre tider, som det verkar. Det har jag inte tid med. Önskar att de här 3 dagarna kommer gå riktigt snabbt nu, så Martin kommer hit snart. Innan jag blir galen!

Borde börja skriva om merkantilismen nu, men det är ju så trist så jag dör av tristess snart. Inte hittar jag den informationen jag söker heller, jag måste ju vara världens sämsta på att söka info på nätet.

Ingen bra kväll. Gick upp och satte mig i gröna rummet för att få lite lugn och ro från hundar, tv, prat, snarkningar och fan och hans moster. Nu väsnas laddaren till datorn istället och stör mig minst lika mycket. Vad less jag blir! Kanske dags att dra nåt gammalt över sig?

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0