Äntligen lite tid till övers

Eller egentligen inte, men nu tar jag mig lite tid för att uppdatera er om läget :)

Har slitit som ett djur med skolan den senaste veckan, suttit uppe halva nätterna och sen klivit upp med Celia vid 7-8 tiden på morgonen. Tur att hon är snäll och brukar somna om en stund om jag ber henne om det :) Har i alla fall varit sjukt trött, somnat över böckerna och datorn i princip varje natt runt 2-3 tiden. Slutkörd, kallas det visst. Fick iväg första insändningsuppgiften i historian igår förmiddag -3 dagar efter den satta deadlinen. Hade dock pratat med lärarn i torsdags, och fick tid till söndag kväll istället. Klarade inte den deadlinen heller, men fick ju i alla fall iväg den igår förmiddag då, som sagt.
Fick tillbaka resultatet nu imorse -VG! Hur gick det till?? Jag är verkligen chockad, för jag tyckte mest att jag svamlade och inte fick till nån röd tråd i arbetet what-so-ever. Fick lite tips och konstruktivt inför den här veckans arbete också, så kanske man får till ett VG nu också? :)

Celia's farmor fick kidnappa Celia igår eftermiddag, så jag fick lite tid att plugga. Underbara människa! Det slutade i alla fall med att Celia fick sova över där, och nu är hon på dagis och ska hämats klockan 14. Får se om jag fått tillbaka min bil tills dess eller inte, annars skulle Katarina hämta henne på dagis.

Det var i alla fall mer än guld värt att få hela eftermiddagen, kvällen, förnatten och halva dagen idag till att bara plugga i lugn och ro. Den tiden behöver jag! Har precis gjort kompletteringen till franska provet, hade lite fel på grammatiken i slutprovet så jag har fått göra en ny prövning med det nu. Hoppas det gick bättre den här gången!

Och nu ska jag fortsätta med historian, har förhoppningar om att hinna få klart i alla fall den första uppgiften på insändningen innan jag ska hämta Celia! :) Den här veckan blir nog bättre än förra. Underbart!



Celia på tjugondaknut, när vi käkade pepparkakshus! :)


Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0