Vad fort tiden går!

Tänk att nu har mer än halva januari gått... vart tar tiden vägen egentligen? Det går så fruktansvärt fort att man knappt hinner med i svängarna!

Idag är det söndag, och här sitter jag och väntar på varmvatten så jag ska kunna ta en lång, varm dusch och fräscha till mig lite. Jag har inte kollat hur kallt det är ute idag, men det ser ganska varmt ute. Kanske en 5 minus grader eller så, knappast mer. Skönt! Kanske blir en långpromenad sen då, får se vilken tid Celia kommer. Skulle vara kul att gå upp till slalombacken igen, för gud så kul det var att åka där! haha. Man blev ju som barn på nytt!

Om 7 minuter ska jag spela en pokerturnering, tänka sig vad kul det är! Jag hade nästan helt glömt bort pokerns charm, men jag är glad att jag upptäckt den igen! Sa jag f'resten att Martin fick ett pokerset av mig i julklapp?

Jag har lite småont i magen, undrar varför? Men det lär nog ge med sig snart, tror och hoppas jag!

Imorgon ska jag ta tjuren vid hornen och ringa till pappa om bilen. Får se hur han reagerar när jag säger att jag ska köra ner till Florö i nästa vecka... blir spännande att se, men jag tycks redan nu höra honom i mitt huvud. Alla förmaningar hit och dit. Jaja. Det tar jag imorgon!

Vet ni vad jag längtar allra mest efter, just nu? Att få sova i samma säng som Martin. Det är så otroligt tomt i sängen när inte han ligger där... och jag sover verkligen hundra gånger bättre när jag sover med honom. Som det är nu så mest bara vrider och vänder jag mig nätterna igenom. Man blir inte direkt utvilad. Nej, nu ska jag sluta klaga :P

Nu börjar det dra ihop sig för pokern, så jag ska nog gå och hämta ett glas juice tror jag, annars brukar jag alltid bli akut törstig mitt under spelet vilket stör min koncentration!

Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Lite olikt, de får hjälp genom resebolaget. men tex att plocka frukt på plantagen.

Haha, ja men du får dra iväg på en resa då istället, du är ju fortfarande ung då så ;)



Ah, ja men de kommer säkert fler fina erbjudanden ska du se :)

Vad gullig du är som fixar en sån resa.



att tiden går fort kan ja bara hålla med om. herregud, nu är systra på väg. Och vilma blir 2 månader imorgon. shit.. ja, tiden går fort- alldeles för fort.

2010-01-17 @ 15:19:16
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Ronny

Poker är jättekul! Hade pokerkväll med ett par kompisar i helgen, alla la in en slant och så spelade vi poker, drack whiskey och rökte cigarr! ;P mycket trevligt och jag gick därifrån 400 kr rikare som vinnare utav pokerkvällen! :D det var kul! ;D

2010-01-18 @ 09:00:20
Postat av: Sandra

ja verkligen.. de blir nog en häftig upplevelse :)



haha jaa, tiden går fort ^^ idag blir hon 2 månader. otroligt att tiden kan gå så fort :)tycker också man nyss va där o väntade ^^



2010-01-18 @ 11:19:30
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0