SKITTANGENTBORD!!

Det här tangentbordet driver mig till vansinne! Nu hade jag återigen skrivit ett långt inlägg, men så kommer jag åt nån jävla knapp och allt försvinner och sidan uppdateras. SKITSKITSKIT! Vad är det för jävla knapp?


Så, ursäkta utbrottet.


Celia var ju här ett par timmar nu på förmiddan och grattade momma och åt tårta. Efter det så tog vi och gick upp till slalombacken jag & Celia för lite pulkåkning. Vi knatade uppför nästan hela backen innan Celia tyckte det räckte, och på vägen hann vi se fyra rådjur och en massa rådjursbajs, som var väldigt intressant tyckte Celia. I alla fall ända tills jag sa "men Celia, det där är ju bajs". Hon tittar på mig och säger med en äcklad min "men USCH mamma!!".

I alla fall gick det väldigt fort nerför backen, var knappt så vi fick stopp där nere. Den där backen är brantare än den ser ut ;) men kul var det =) haha. Hann bara åka en gång innan Anders kom och hämtade henne, men det ska definitivt göras om!


Nu var det tänkt att jag skulle ringa och prata med studievägledaren, men såklart är hon inte anträffbar förrän 14:00, så nu blir nästa plan att ringa till min arbetsledare i Norge och prata lite om framtiden. Efter det ska jag göra lite Herbalife arbete, lägga en ny order och göra lite nya rivlappar, flyers och brev till varma marknaden. Måste ju påminna byn om att jag finns ;)
Bläckpatronen jag beställde borde komma i morgon också, så då är det ju smidigt om jag bara kan skriva ut allt och påbörja utdelningen till höger & vänster! Nu är jag på gång, supervisor here I come!! =)


Det rimmade ju nästan, haha. Gud vad fånig jag är.

Såhär tycker vi
Postat av: Denise

Nä, egentligen tror jag att alla förberedelser kommer falla ur huvudet på mig när jag väl ska till med förlossn. Då kanske man tar det som det kommer och för vad det är bara, gör det bästa av situationen just då! Men jag ser övningar och alla böcker/tidningar som en trygghet, bara att veta hur det kan gå till - gör mig lugn o trygg! För nu ;)

2010-01-13 @ 12:30:28

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0