Och vi välkomnar kylan ännu en gång

Igår som det var så härligt väder ute, och så vaknar man idag och ser att det visar på -25 grader. Man blir minst sagt lite deppad! Jag som hade planerat en lång promenad idag, men i den här kylan är det ingen idé, jag är alldeles för frusen av mig för det.

Om jag inte nämnde det igår så hade jag ju i alla fall glömt att skriva ut och fylla i en bilaga -såklart- till skolan. Tur att jag ringde och förhörde mig med syon, annars hade jag väl inte fått veta det förrän om en vecka eller så. Nu är i alla fall den också ifylld, och idag ska jag lämna den till henne. Har tänkt gå in på BTS (ja jag vet, det heter inte BTS längre bla bla bla, men det skiter jag fullkomligt i :P) och ge henne den personligen, och samtidigt gå igenom alla mina papper med henne och se till så att ALLT är riktigt. Jag vill absolut inte börja plugga senare än den 1a, that's it.

Jag kommer i alla fall att läsa matte b & franska steg 1 nu dom första 7 veckorna, och när dom kurserna är avslutade är det dags för svenska & engelska b + historia a dom resterande 15 veckorna av min "termin". Kommer att avsluta dom sista kurserna den 11e juli.

Slutsumman för all kurslitteratur landade på 2225:-, och jag höll banne mig på att svimma av chock. Det är dyrt att plugga!!

Men nu pratar vi om nåt roligare än skola och studier. Fast vad mer har jag att säga? Det är ju det mitt liv kretsar omkring just nu!

Jag längtar efter Martin, det kan vi prata om. Jag börjar känna mig sådär barnsligt nykär igen, vad har hänt? :) haha. Det känns precis som för ett år sen, när jag gick runt och log fånigt hela dagarna och babblade oavbrutet. Inte för att det är negativt, oh nej!, men jag blir bara så brydd.

Mamma fyllde ju år igår också, och hon fick 3 stycken (tror och hoppas jag!) uppskattade presenter. Ett nytt knivset med vassa knivar som till och med kan skära tomater ;) haha, det ni! Och så fick hon ett nytt dammsugarmunstycke så vi kan hålla undan allt hundhår här (herregud vad tre hundar släpper mycket hår!) samt ett par vinterkängor.

Nu ska jag ta och göra mig i ordning för en färd upp på byn tror jag. Fast först kanske jag ska ringa studievägledarn och se om hon är där överhuvudtaget...

Ni var förresten dåliga på att säga vad ni tyckte om den nya designen, så kom igen idag nu då!

Såhär tycker vi
Postat av: Eva

Jag tyckte inte ens det var skönt ute igår, så ännu mindre idag. Är så less på kyla så snart kliver jag inte ur sängen =(

Sidan blev jättefin iaf =)

2010-01-14 @ 11:22:04
Postat av: elin

Det blev mycket snyggt!



Jag måste alltid uppdatera sidan för att få fram sånt så det är bra att du skriver det.

2010-01-14 @ 11:32:25
URL: http://elintyras.blogg.se/
Postat av: Sandra

Designen blev jättefin!! :) Roligt me lite förändring!!



Håller med, man blev en aning deppad är man såg tempmätarn imorse. Usch. Kyla igen!! Va fan, nu har de varit för jävla kallt i nästan 2 månader. Nu får de vara nog, man vill inte ut överhuvudtaget när det är så kallt.

2010-01-14 @ 12:23:12
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Veronica

Nya designen är jätte fin, känns som att det snart är vår och jag älskar grönt! :P

2010-01-14 @ 12:42:04
Postat av: Emma

Väldigt snygg design!

2010-01-14 @ 15:27:18
URL: http://emmagrelsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

=) oja, att dom kommer. Herrejösses, går inte ens att föreställa sig =) Förväntar mig som sagt mängder me bilder att få se när dom kommer hem. Haha :D

2010-01-14 @ 16:45:19
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja verkligen. Jag törs inte gå ut när det är så kallt, rädd att få mjölkstockning igen. För de gör ont fast jag är väl klädd. Hualigen. Nej nu får de allt bli bättre temp tycker jag.

Så man vill gå ut :)



Btw, bilden på celia är supersöt! =)

2010-01-14 @ 16:47:17
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: martina

det verkar som du börjar få "någon ordning" :) glad för dig <3

2010-01-14 @ 22:13:59
URL: http://annamartina.wblogg.se

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0