Och där gick luften ur mig

Nu är jag trött, har ont i ryggen och känner mig lite smått svimfärdig. Jäkla blodtrycks/blodsockerfall eller vad fan det nu än är jag har. Jag blir less. Men men, middag om ca 1 timme och då ordnar det nog upp sig. Hatar när det svartnar för ögonen HELA TIDEN och det känns som att jag ska svimma.

Det positiva med det hela är att jag vet att det blir hundra gånger bättre när jag äter Herbalife, så det känns bra att jag (och Martin? :D) ska dra igång med det när jag är tillbaka i Florö. Super! Förhoppningsvis kommer jag igång med lite träning också, endera på gym eller så bara konditionsträning a'la Brandsöyåsen. Vi får la se!

Imorgon kommer jag kunna hämta ut mitt Ellos paket med skorna jag beställde -gud så jag längtar! Undrar om dom är lika underbara i verkligheten som på bild?

Nej nu säger ryggen ifrån BIG TIME. Dags för en värktablett. Men jag får väl skylla mig själv som får för mig såna dumma saker som att städa ut julen... att anstränga min stackars rygg så -hur kunde jag ens tänka tanken?

Ibland blir jag verkligen bra jävla less på min rygg.





Det här är f'resten det andra paret skor jag köpte... me like!


Såhär tycker vi
Postat av: Paulin

Sv: Haha, ja nu gör jag ju inte alla 50 efter varann, utan kör 10, vilar 1 minut, 10, vilar en minut osv..men det känns i magmusklerna dag efter! :D



Nä det där med skavsår är inte allt för skönt alltså! Speciellt om man är lite onykter och inte riktigt känner smärtan på kvällen när man är ute, utan går på ändå..då blir det inte bra :P De där andra stövlarna var iallafall skitsnygga dom också! :)

2010-01-14 @ 22:08:57
URL: http://pauerlajn.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0