Med elden i baken

Nu är det en vecka kvar tills jag ska börja plugga. Än så länge har jag inte hört ett pip från vare sig studievägledare, NTI eller CSN. Jag har ingen aning om skolan har godkänt/nekat min ansökan, om jag får läsa alla kurserna och om jag får börja på måndag eller inte. Jag har inte fått hem några skolböcker. CSN har inte kommit längre än till att dom har tagit emot min ansökan, och det är 12 dagar sen dom fick den. Jag har alltså ingen aning om ifall jag får vare sig bidraget eller lånet. Och studievägledaren är såklart inte anträffbar idag, utan återkommer imorgon.

JAG FÅR PANIK!

Jag har ingen aning om vad som händer, och jag vill ha kontroll över saker och ting.  Jag vill tillbaka till Florö och Martin nu, men jag kan ju inte åka förrän jag fått hem skolböcker och allt sånt. När nu än det blir? Än så länge har jag ju inte hört ett skit, och det är 2 veckor sen jag lämnade min ansökan till studivägledaren och hon sa att hon skulle skicka den samma dag, eftersom allt var riktigt ifyllt osv. Verkar ha hänt mycket där... det skulle absolut inte förvåna mig om ansökan ligger kvar på hennes skrivbord!!!


Ja det var allt för den här morgonen... är irriterad och less nu, förhoppningsvis kommer det ett muntrare inlägg senare idag. Nu ska jag sätta mig i köket och stirra upp mot postlådan, för att sedan rusa upp dit så fort postbilen varit här. Vid typ... 11-12 nångång?

Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Stackare. Vad allt verkar krångla för dig. Inge bra. Jag hoppas verkligen att de sätter lite fart nu.

Du kan ju alltid ringa till NTI och höra hur de ligger till. Om de fått din ansökan eller ej. Säg att du inte får tag på studievägledarn så du vet inte om den kommit iväg ok.

2010-01-25 @ 10:38:25
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hur går de? Hade du fått böckerna?

De kom väldigt sent för mig också.

2010-01-25 @ 13:37:22
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha jadu, de går fortare än man tror. Smäller bara till nu så fyller edvin 3. Shit pomfritt!!



Haha, förstår de :) Mysigt värre.

2010-01-25 @ 13:39:41
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0