What a pleasant surprise!

Igår hade jag en riktig skitdag, så trött som jag var igår har jag inte varit sedan jag äntligen fått Celia efter 28 timmars värkar. Och inte blev det bättre av att jag fick världens huvudvärk på det, en huvudvärk som dessutom vägrade släppa trots ibumetin (mina mirakel-tabletter som till och med brukar hjälpa mot ryggen!).

Det blev i alla fall lite bättre framåt kvällen, och när klockan var runt 19:00 klarade jag äntligen av att sätta mig med skolböckerna igen. Gjorde klart kapitel 10 i franskan och började sen gå igenom alla kapitel inför franska provet jag har imorgon (eller i helgen, får se hur jag lägger upp det!). När jag sitter där i godan ro och formulerar meningar och jublar över hur duktig jag är så svänger det in en bil på våran parkering. En silverfärgad bil... en saab... MARTIN!!!!  Det var skönt att se honom, vill jag lova! 1,5 vecka sen vi träffades sist, så det var underbart att få krama om han! Han fixade dessutom tvn, så han ligger verkligen på plussidan nu ;) haha.

Nu har han åkt på jobbet och jag sitter här och ska göra franskan, ligger lite efter med den pga gårdagens krämpor, ett helt kapitel efter är jag. Men det ska jag ta igen idag, sen ska jag repetera inför matteprovet tänkte jag, eller kanske göra rapporten? För jag har äntligen fått svar nu på hur jag ska göra, tog dom bara 4 dagar *mutter* och då fick jag dessutom ta kontakt med en annan lärare än min egen. Irriterande!


Såhär tycker vi
Postat av: Anna <3

Tusen tack för din kommentar hos mig.

2010-02-19 @ 21:05:20
URL: http://bambinidolce.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0