Walk in beauty

Nu ikväll såg jag på det norska tv-programmet "Åndenes makt" (Andarnas makt, på svenska). Det är en talkshow där dom pratar om allt runt andligt liv, död och ja, övernaturliga saker helt enkelt.

Idag pratade dom om döden, det var väldigt intressant, för jag har alltid varit intresserad av sådana saker. Livet efter döden, vad händer när vi dör, är det bara slut? Återföds vi? Vad är egentligen döden? Vad är livet? Ikväll pratade dom väldigt mycket runt det här, och bland gästerna var det en modell, två andra för Norge kända kvinnor (som jag inte har nån aning om vilka dom är), en man som "levde som om han vore död, men som sen dog och insåg att han ville leva levande" samt en indian -Silverbird.

Han berättade lite om sitt liv, att han är ett "miracle child" och lite om sin nära-döden-upplevelse, hans syner om framtiden och hur indianerna ser på livet och döden. Han sa något som verkligen fick mig att tänka till.

Walk in beauty








Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Indianer är kloka människor. Som respekterar natur,djur och människor!! Måste ha varit ett intressant program :)

2010-02-12 @ 15:56:01
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0