Veckorna går fort

Då var det söndag igen, det är inte klokt vad veckorna går fort egentligen. Det är snart 2 månader sen det var julafton, vilket alltså innebär att det snart är dags för den skiten igen.

Idag består mina planer av precis samma sak som igår; matte. Jag har tänkt börja på det nya kapitlet och så göra den där rapporten. Jag satt och kollade på planeringen, och som det verkar så ska det vara en lätt grej ändå, för enligt planeringen ska man hinna med att repetera inför provet, göra  hela rapporten, närvarouppgiften och slutprovet på fredagen. Så, alltså borde jag utan problem kunna göra den idag, och då har jag alltså en sak mindre att tänka på under veckan som kommer. Smart va? ;)

Annars då? Har precis startat diskmaskinen, städat undan lite i köket, bäddat sängen och ja, var det nåt mer egentligen? Senare idag ska jag väl ner och såga ved också, och dra ut soptunnan/-orna till imorgon, måste bara kolla i almanackan om det var både rest och pappersavfallet imorgon.

Pratade med Celia via Skype & cam imorse, mammas fisrumpa <3 Men hon ville mest bara se på Madicken hon, men lite fick jag prata med hon. Och så sprang hon och gömde sig såklart. "Mamma jag borta nu!"... Anders "men mamma kan ju se dig genom den här" *poff* så försvann hon dit Anders inte kunde filma hon ;P haha. Älskade underbara barn!

Från det ena till det andra; nu när jag sneglade åt vänster så ser jag strykjärnet. Kanske ska ta och stryka gardinerna idag då? Som lite avkoppling från pluggandet menar jag.

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0