Short update

Herregud vad duktig jag är ibland! Rapporten är färdigskriven nu, med färgglada diagram och några tabeller. Jag gjorde ett stickprov på 1000 bilar, och ja, vad kan jag säga annat än att jag är jävligt bra på det jag gör (oftast!)? :D


Det känns som att rapporten är mer än godkänd, superskön känsla med tanke på hur mycket jag slitet med kursen! Nu ska jag göra matteprovet på en gång, det känns ganska bra inför det också med tanke på att jag repeterade hela boken igår och det gick över förväntan bra då. Jag har ju till och med lärt mig den där förbaskade lösningsformeln med p & q, upphöjt till två, roten ur och fan och hans moster. I'm proud of myself!

Var på affärn förut när jag ändå var nere på stan, och ikväll ska jag fixa lite tacofärs. Blir gurka, paprika, banan och avokado samt cremé fraiche + tacosåser till färsen. Och såklart shells. Känner mig riktigt sugen på det faktiskt, och det är inte allt för ofta jag är sugen på tacos! Av nån konstig anledning utvecklade jag nästan en fobi gentemot tacos när jag var sisådär en 15 år eller nåt i den stilen... och nej, kära bror, det beror absolut inte på dig, din taco-mani och det faktum att vi åt det i princip varje helg i ja, hur många månader var det nu igen? Ett år? Jag kommer inte ihåg, men det var helt galet :P

Nej, matteprovet nästa. Håll tummarna för mig nu allihop, JAG SKA KLARA DET HÄR!!

Såhär tycker vi
Postat av: Olof

Tacos är ju gott. :P

2010-02-21 @ 10:07:18
URL: http://dethararminblogg.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0