It's a new day

Då var det lördag då, en dag som alla andra för min del eftersom jag måste ägna hela dagen åt att plugga. Inga helgnöjen här inte!

Jag har tänkt göra den statistiska undersökningen och skriva rapporten idag, och sen repetera lite mer i matten och göra provet. Efter det, repetera lite franska och göra närvarouppgiften. Sen ska jag repetera ännu mer franska imorgon och göra franska provet då, så att inte allt blir på en dag. Blir lite väl intensivt då!

Egentligen borde jag väl sätta igång istället för att sitta här, men det var bara så skönt att sitta och göra ingenting... men nej, plikten kallar och vem är jag att ignorera den? Ha en bra dag allihop! Och just, ett stort grattis till Denise & Halit som fått sin lille Alvin nu! :) Hoppas allt går bra för er, och lycka till med allt!

Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Du är så himla duktig. Herregud som du pluggar och står i! Hoppas du iaf tänker ta de lite lugnt ikväll, o ha lite helgmys! Du måste ju ladda batterierna o ;)

2010-02-20 @ 16:04:18
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0