I'm screwed

Gjorde matteprovet idag, det gick nog rätt och slätt åt helvete. Det känns som att jag är totalt körd i den kursen, tyvärr. Det går inte att få in alla ekvationer och formler i mitt huvudet, det är helt enkelt omöjligt när jag inte har någon här som kan förklara och visa hur man gör. Ska bli spännande att se hur det går nu till veckan, om det går bättre eller sämre. Känns som att nästa kapitel kommer vara något lättare, men då är det ju bara det att slutprovet innefattar ju hela boken -dvs. tal från de här andra kapitlen som jag i princip förstått, just det, ingenting av. Och betygssamtalet sen.. då förväntas jag kunna diskutera de olika formlerna, varför man använder dom och hur man använder dom. Jag har ingen aning?

Ikväll har jag lust att göra nåt kul, skulle vilja ut på krogen eller nåt! Dricka lite gott, dansa och bara ha det kul. Och inte med vem som helst heller, utan med Martina & Emilie! Btw, Martina. Jag tror jag måste komma på en anledning för oss att upprepa förra årets underbara januari kväll/natt, för det var en riktigt lyckad kväll! Men det kanske berodde mycket på varför vi hade den kvällen, när jag tänker efter, och jag hoppas vi inte ska behöva ha en till "sån" kväll av just "den" anledningen! Haha. Tänk att det redan gått ett år sedan den kvällen, mer än ett år till och med!

I alla fall. Det blir nog jag och min Grey's Anatomy box ikväll igen. Eller jag och skolböckerna. Och så måste jag ju såklart ner i källarn och såga ved också, och så ska jag äta en sen middag. Kanske ska jag dricka upp det sista vinet från förra helgen? Och kanske till och med öppna en ny flaska? Fast, det känns tragiskt att dricka när man är själv, så det blir nog inte så.

Nej, man kan skulle ta och göra sig lite middag. Blir potatissallad, kött och lite grönt idag. Enkelt men gott!


Såhär tycker vi
Postat av: martina

Ta en break och kom hem så kan vi parta :) Du måste ju ändå åka till celia snart! Jag jobbar udda helger så du vet. :) Och det vore as kul!! Förresten så går det bättre i matteboken när man kommer till funktioner för då slipper man alla ekvationer åt alla håll. Ush jag fick IG på mitt matte prov. Kram!

2010-02-14 @ 09:43:34
URL: http://annamartina.wblogg.se

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0