I gryningen

Det blev en tidig morgon idag! Martins väckarklocka ringde klockan 6:00, och då klev jag upp jag också. Ingen mening att ligga kvar i sängen och halvsova när jag ändå vaknat!

Och nu ett par ägg senare så sitter jag här. Känner mig lite små trött, kanske borde jag ha slumrat en stund till ändå? Jaja, det kan inte hjälpas nu det! Har tänkt ta franska boken och gå till soffan och träna lite mer ord från kapitel-ordlistan samt lite mer verb. Det är lite klurigt att hålla koll på verbens böjning, speciellt på dom oregelbundna verben! Men det tar sig :)

Har ju muntliga i franskan imorrn, så idag ska jag förbereda mig inför den. Gjorde klart hela veckans franska igår, så nu är det bara repetera, repetera, repetera och prata franska för mig själv hela dagen som gäller. Jag SKA lyckas förträffligt bra med redovisning imorrn, ser ni ;) Wish me luck! hehe


Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0