Good morning sunshines!

Vad har ni för väder hemma i Bispgården? Här är det grått, mulet och trist idag. Och visst är det konstigt, men man är mycket piggare och gladare om det är fint väder ute!

Dagens planer består av samma som igår; matte och franska, lite mat däremellan, lite tvätt kanske och så klart elda i kaminen. Ungefär som alla andra dagar de här senaste veckorna. Och jag får ju inte glömma vedsågningen!
Tvn verkar strejka helt och hållet nu, för nu vill det inte bli nån bild på nån kanal utan bara ljud. Inte ens info-fönstren syns nu... *grrr* Det är ganska trist. Jag som brukar börja morgonen med frukost framför Dr Phil, men inte idag inte.

Men det är väl ingen idé att jag sitter här och skriver om ingenting, så det är lika bra jag tar och slår upp matteböckerna med en gång!

Såhär tycker vi
Postat av: Denise

Här skiner solen som aldrig förr, dock lite väl kallt. -20 sist jag kollade! Faaast, solen lär värma så det blir kanon frampå dagen :) Ha en bra dag i dina matteböcker :( :)

2010-02-16 @ 09:59:00
Postat av: Olof

Hur kan du äta och kolla på Dr Phil samtidigt? Dr Phil framkallar kräkreflexer hos mej. :P

2010-02-16 @ 17:37:29
URL: http://dethararminblogg.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0