Glatt överraskad över min dolda talang!

Ibland blir jag brydd över mig själv, hur mycket jag egentligen kan bara jag vill! Ni vet matten som jag klagat nå så jävulskt över nu de senaste veckorna, att det är svårt och att jag itne fattar nåt av den osv? Nu ikväll har jag räknat igenom alla repetitionsuppgifter till kapitel 2 -med väldigt få fel! Det behövdes bara ett par veckors frustration för att det skulle sjunka in och bli logiskt i mitt huvud. Skönt att det kommer i tid till provet i alla fall! Nu känns det som att jag har rätt bra koll på båda 1a och 2a kapitlet, vilket borde vara 2/3 av provet. SKÖNT SKÖNT SKÖNT! Värsta orgasmen ju ;) haha. Nej, men det känns jäkligt bra, nu är jag lite lugnare inför provet.

Idag var jag iväg på SMS (Sunnfjord medicinske senter) och träffade en läkare, och det var som jag trodde. UVI med stora bokstäver! Fullt utslag på den där stickan, lagomt skoj. Fick med mig lite penicillin hem och har det inte blivit bättre tills på fredag måste jag ringa honom igen och boka in en ny tid på en gång, för då ska jag få en annan variant.
Och när jag kommer in i hans rum så ställer han ju lite frågor till mig, t.ex. "har du haft nån feber?". Och så kommer frågan "har du haft ont i ryggen?", vad svarade jag på det? "Det har jag haft sen jag var 14 år, så det vet jag egentligen inte...". "Har du haft nåt ont i magen?" Svar: "Jo, det har jag haft, men det tror jag beror på mina p-piller". Haha, ni skulle sett hans blick :P Jag vet inte jag, men jag trodde inte läkare skulle rodna när man pratar om p-piller!  ;D Jaja.

Det var en kort liten update om dagen det. Nu börjar det lukta vitlöksbaguette här i lägenheten, så jag gissar på att mitt lyx-belönings-kvällsfika börjar vara klart. Mums!  Man måste ju belöna sig själv lite när man varit så duktig! =)

Såhär tycker vi
Postat av: Olof

hahaha xD En rodnande läkare. Du skulle ju ha sagt nåt riktigt vulgärt bara för att se han dö av rodnad. :P

2010-02-17 @ 00:13:05
URL: http://dethararminblogg.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0