Fredag kväll

Nu fick jag lite sitta-hemma-i-Sverige feeling, för jag har precis sett en Beck film som gick på en filmkanal här. Svenska deckare är bra, om ni frågar mig! Och grannen i Beck, haha, finns det nån underbarare film-karaktär?

I alla fall. Idag har jag ägnat dagen åt att repetera hela matteboken, vilket gick bättre än jag trodde. Efter det så tog jag och storstädade hela lägenheten och sen svabbade jag av mig själv ordentligt också. Efter det middag, idag blev det lax. Och sen har jag unnat mig att bara lata mig hela kvällen, vilket har varit skönt.

Nu tänker jag läsa igenom instruktionerna för den statistiska undersökningen och rapportskrivningen en gång till, och imorgon ska göra den klart samt gå igenom det jag hade lite problem med i matten igen. Sen gör jag nog det provet imorgon tror jag, för känns faktiskt rätt bra, tro det eller ej.
Måste även repetera franskan och gå igenom den grundligt imorgon och på söndag, och på söndag har jag tänkt göra det provet och närvarouppgiften. Så ser min helg ut. Bara massa pluggande! Men gud så skönt det kommer vara nu sen när matten är avklarad, och jag kan fokusera helt och hållet på franskan. Wonderful! :)

Jag fick f'resten till gardinstången igår, så nu har jag gardiner i alla fönster igen. Greit! Jag tog en tång och drog ut den med våld! Blev några små märken på stången, men vem bryr sig? Knappast nån som ska upp och klättra i mina fönster och kolla efter stång-skavanker, så :)

Hälsar grattis till "besta" i Lillehammer också (så om nån av er -Martin eller Ragna- läser här så hälsa från mig!), för hon fyller år i helgen! Så, ett STORT GRATTIS, en stor kram och hoppas du får en underbar dag :)




Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Jag tycker du är otroligt duktig :) Håller tummarna för att de går bra på provet.



"ska ru ha en stänkare eller??" :) haha, underbar karaktär.

2010-02-20 @ 09:25:03
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: elin

Jag har sett en norsk thriller med, "Varg" eller nåt (poliskaraktären heter så om jag inte minns fel), den var ju inte Beck eller Wallander men mycket bättre än Flexnes =)

2010-02-20 @ 12:32:54
URL: http://elintyras.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0