Du vet väl...

...att jag inte är dum, "Student"/"Anonym"/"Anna"?

Ja, det är faktiskt sant. Klart att jag VET att jag kan ändra om kursernas studietakt, att jag kan ringa skolan och be dem om senare kursstart, tidigare kursstart, plocka bort kurser, lägga till kurser... jag är inte dum. Faktiskt gjorde jag det senast i måndags, när jag ringde och gjorde om min studieplanering för de nästkommande kursstarterna. Ser du, jag är nog ganska smart ändå.

Och förövrigt, med tanke på hur segt allting går med min ansökan om studibidraget + lånet hos CSN, så är det inte värt att jag ändrar studietakt på matten, för det kommer innebära att jag måste göra ändringar i min ansökan, vilket kommer att fördröja mina pengar ytterligare minst 2-3 veckor. Så nej, det är inte aktuellt för fem öre. Men ser du -jag har visst tänkt på det. Och vill du veta en sak -jag har till och med pratat med CSN om det och försökt fått ändra i min ansökan nu på en gång.

Jag är inte dum, jag är faktiskt jävligt smart. Och irriterad på alla anonyma jävlar som inte vågar stå för vem dom är, men som liks förbaskat sitter där vid en dator och låtsas veta allt. Det är fegt, för att inte säga barnsligt.

Såhär tycker vi
Postat av: Marie

YOU GO LINDA!! Bite back! :)

2010-02-10 @ 13:36:28
URL: http://annasmammamarie.wordpress.com
Postat av: Emilie

Linda glöm inte bort att du är Bäst!!!

skit i dom annonyma jävlarna som inte har nått bättre liv än att klaga på andra för att förverkliga sig själv... ;)

2010-02-10 @ 14:56:53
URL: http://emmiipeemi.blogg.se/
Postat av: Denise

De där anonyma kommentarerna är säkerligen från en och samma mesiga person. Som uppenbart är fruktansvärt avundsjuk på dig! ;) Ignorera... :)

2010-02-10 @ 18:35:32
Postat av: Mart

Seffølgelig e di missunlig på deg Linda.

Du har jo meg (i Leirvik). Som bryr seg om deg.

+ En masse andre persona=,)

Keep those and tell the rest to bend over so you can Fuck em.

Gleda meg til Prøveturen e over.

Så eg kan være med deg.

Sove med deg.

Men av en eller anna grunn håpa eg den ikkje begynne før 20 Feb.... lura på koffor...

Men eg kan forstå att folk føle trang for og være anonyme når di ikkje tørr stå for kritikk di yte ovenfor andre persona.

Jag hoppas at ni svenchor kan tilgi min norska dialekt om ni inte forstaar mig och mitt skrift spaak=P

Men om du har nåkke på hjerte e d bare og ta kontakt, om du har balla/eggstokka til å stå for d.'

Mart

2010-02-10 @ 21:46:57

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0