Jag tror baske mig

att det är dags att ta tag i vikten imorgon igen. Det känns som så! Fördelen för mig är ju att jag faktiskt kan börja att arbeta mig mot min målvikt egentligen vilken tid på året som helst, eftersom julens frossande i grisfötter, skinka och mormors kola inte synligen påverkar min kropp så mycket. Och dessutom, eftersom jag vill UPP i vikt, ja.. då gör inte det där extra fettet från grisens alla olika delar och all grädde i kolan någon större skada :)

Men, sen efter jul och nyår. Då ska vi börja tillsammans, allihop! Nytt år, nyårslöften, beach 2011... Jag kan hjälpa er dit! Mer info kommer när vi har jul och nyår överstökat. Vill du veta mer redan nu? Kontaka mig på
[email protected]








Steget till ett nytt liv behöver inte vara stort!


Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0