Dag 29 -Mina ambitioner

Just nu är min största ambition att lyckas med Herbalife, att bli den där affärskvinnan som har riktigt jäkla roligt när hon jobbar och får uträtta något bra för andra. Att lyckas med Herbalife är faktiskt nyckeln till egentligen allt som jag vill åstadkomma här i livet.

Jag har sagt det många gånger förut, kanske inte just här, men Herbalife kan faktiskt ge mig det livet jag vill ha -och det är inte omöjligt att få det! Inom ett halvår kan jag garanterat ha kommit dit jag vill, om jag bara lägger manken till nu och rivstartar 2011 ordentligt!




Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Du kommer helt klart lyckas. Allt går bara man vill. Och du har alla möjligheter!

2010-12-29 @ 12:42:58
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0