Dag 26 -Mina rädslor

Min stora fobi är fåglar, fjärilar, trollsländor... allt med vingar! Jag är helt sjukt rädd för vingar, varför vet jag inte egentligen, men jag har en teori om att jag i ett tidigare liv blev kvävd till döds av en fågel som liksom knep ihop munnen på mig (eller nåt i den stilen) och flaxade frenetiskt med vingarna. Det är min teori.

Hur som helst är jag sjukligt rädd, fast jag har bättrat mig något enormt. I somras på Frösö Zoo vågade jag mig faktiskt ända fram till stängslet vid nå höns & tuppar (vad gör man inte för celia liksom?). Det gick bra... ända tills en tupp kom trippandes åt mitt håll, hoppade rakt upp i luften och flaxade sig frenetiskt framåt. Då höll jag ärligt talat på att skita på mig (och ja, folket kollade lite konstigt på mig när jag hoppade flera meter bakåt med ett tjut).






Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0