Dag 22 -Det här gör mig upprörd

Jag skulle kunna göra det lätt för mig och svara krig, svältande barn och mördare -men erkänn, det är sånt som upprör oss alla!

Det jag personligen blir upprörd över, men inte nödvändigtvis du, är bl.a. människor som är negativa när det gäller allt. Precis allt. Människor som vill att man ska tycka synd om dom konstant. Människor som klagar hela tiden. Människor som bara tar och tar och tar utan att en enda gång ge. Sådant upprör mig över alla gränser! Och när människor beter sig på det sättet, då slutar jag bry mig till slut. Varför låta andra suga ur mig min energi?

------

För övrigt vill jag bara säga att jag just nu faktiskt är väldigt lycklig! Mitt liv börjar ta sig i kragen, känns det som, och nu går faktiskt det mesta åt det håll jag vill! Jag har en helt underbar man i mitt liv, och trots distansen så känns det bara underbart. Jobb-biten håller definitivt att ordna upp sig, och som det verkar kommer jag snart att kunna lämna Nipängen (eller i alla fall dra ner på arbetet där rejält mycket), vilket min rygg hurrar för. Mitt nya arbete kommer att vara mer fritt, och det är precis vad som behövs i mitt liv! :) Så jaa, nu går det bra. Nu går det åt rätt håll! Och jag kunde inte vara gladare =)


Såhär tycker vi
Postat av: martina

skönt att saker och ting börjar bli mera "klara" och du vet mera vad du vill, kanske orkar du ta tag i det rejält nästa år:) Superfin bild på Celia också:)

2010-12-21 @ 17:09:23

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0