Dag 20 -Den här månaden

Den här senaste månaden har varit ganska händelserik, faktiskt. Om vi ska gå tillbaka exakt en månad i tiden så hamnar vi på den 16e november, och just den dagen styrde jag kosan mot Florö och Martin där jag spenderade några dagar. Det var riktigt skönt att få komma bort från all stress och alla krav här hemma, och jag kände mig riktigt utvilad när jag åkte därifrån igen på lördagen.

Sen har vi ju då bilolyckan som inträffade på vägen hem från Norge, när jag for in i lyktstolpen ni vet. Efter olyckan hade jag ont över bröstkorgen ett tag, men det har gått över nu.

Jag har börjat gått hos sjukgymnasten för min rygg, och fått höra att min skolios har blivit mycket värre än tidigare. Att jobba kvar på Nipängen (eller inom vården överhuvudtaget) är inte ett alternativ.

Jag har jobbat en massa, busat en massa och adventsstädat hemma. Pepparkaksbak har det blivit, men inte mer än så.

Organisationsmötet med min Herbalife-sponsor Sandra har ägt rum, och nu har vi lite planer inför det kommande året. Det kommer att bli en spännande vinter och vår, det här! Mycket som händer, så ni får hålla utkik på bloggen, anslagstavlor runt om på byn och flyers i brevlådan.

Och ja, det är väl ungefär vad som hänt den här senaste månaden. Nu siktar jag på att låta resten av december månad bli så underbar som möjligt :)

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0