En lite bättre bild

Efterbilden igår var ju inte den bästa, eftersom min belysning är väldigt dålig lämpad för att fotografera i (speciellt med webcamera). Jag tog nya kort idag, efter att ha återskapat gårdagens "vardags-make up", så nu får ni se hur den ser ut. Väldigt fin, tycker jag!  Fast inte heller nu blev det nån vidare bra kvalitet på korten, jag måste nog ta och införskaffa den där systemkameran jag dreglar efter snart!

På bilden igår var det förövrigt en ganska mörk och sotig make-up, "ut-på-krogen make up" skulle man väl kunna säga. Det enda som fattades var den lilla svarta och ett par snygga skor! ;)

Och som svar till "carro" som kommenterade förra inlägget; Du har nog inte sett mig i verkligheten... :P Min hy är inte den bästa, så jo, jag är finare med smink. Men som sagt, efter bilden gjorde mig inte rättvisa igår. Före bilden däremot bättrade på mitt ansikte avsevärt, eftersom den var ganska suddig så alla ojämnheter, acnen, ärren på kinderna och hakan osv syntes inte överhuvudtaget. Så som sagt, jag ser bättre ut med lite smink i lagom mängd (och once again, gårdagens make up var alltså lite sotiga ögon, så det är därför det ser ganska extremt ut runt ögonen, eftersom det även var dåligt upplyst i rummet). Oj, vad mycket jag skrev. Haha :P










 


Såhär tycker vi
Postat av: jennie

Det va jätte fint :) Du skulle haft en mörk foundation och sen platt hår :)

2010-08-30 @ 11:20:43
URL: http://enimsemper.blogg.se/
Postat av: Lijese

Mkt fint :D

2010-08-30 @ 16:41:07
URL: http://selanderjeanette.blogg.se/
Postat av: Mikaela. Mamma till Emanuel & Hedda

Ja det är jätte jobbigt :( Hon blir ju sådär varje gång hon är förkyld så =/

Ja vi tror att det är infektions astma/förkylningsastma. Men nu har vi ju iaf bricanylen så hoppas verkligen att de funkar! För det är samma grej som inhalatorn fast i flytade form.

2010-08-31 @ 21:12:42
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0