Twenty-two to be!

Nu är det inte många dagar kvar tills jag fyller år. 12 dagar, närmare bestämt. Högst upp på min önskelista i år står en systemkamera! Det finns nog egentligen inget annat jag vill ha, förutom en bröstoperation. Gud så jag längtar tills jag har sparat ihop tillräckligt med pengar! Inatt drömde jag till och med att jag fått mina c-kupor... gud vilken underbar känsla det var! Vart så besviken när jag vaknade imorse och fortfarande var helt platt.

Jaja, tillbaka till ämnet. Igår var vi hem till moster en sväng och hälsade på, och där kom (såklart) frågan upp -vad önskar du dig när du fyller år? Då kunde jag inte komma på nåt, men nu har jag alltså kommit på vad jag önskar mig. En systemkamera! Varken mer eller mindre. Bidrag till en systemkamera är också varmt välkommet.

'

Canon EOS 1000D


Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0