Är det verkligen fredag idag?

Den här veckan har varit helt bakvänd för mig. I måndags hade jag fredag, och idag känns det som en omöjlighet att det faktiskt är fredag. Måste ha varit påskhelgen och all sjukdom som gjort mig dagavill!


Idag har jag återigen perfekt hörsel på båda öronen! Jag kan inte med ord förklara hur underbart det är att höra vad Celia säger och höra musiken som strömmar ur högtalarna.

Just nu är det lite sol ute, men jag vet inte om jag orkar klä på oss och gå ut än. Känner mig inte upplagd för det just nu. Har i alla fall flitt av det värsta i köket med hjälp av Celia (tänk att det kan vara så kul att tömma/fylla en diskmaskin?) och startat en tvättmaskin. Lika otroligt som att diskmaskinen är rolig tycker jag det är att tvätten aldrig tar slut... var kommer alla kläder ifrån?!

Har deklarerat nu också, så nu är det bara att invänta midsommar (?) och skatteåterbäringen. Ska bli HÄRLIGT att få tillbaka några tusenlappar så där på sommaren.. lite vardagslyx blir det då, eller kanske en liten semestertripp med Celia? Det återstår att se, har ju några månader på mig att fundera :)

Nu har jag dessutom tagit ett beslut, och jobbsökandet här i Norge är i full gång! Så fort jag hittar ett jobb så slutar jag plugga, eller går ner på 25% studier, beroende på hur mycket jag har kvar att läsa när/om jag får ett jobb -och såklart beror det ju också på vilken typ av jobb jag får, och hur mycket jag kommer att jobba. Men jobb är det som gäller, blir galen på att bara vara hemma och stirra i böcker och inte göra någon nytta. Och mest är det väl för ekonomins skull, för jag HATAR att måsta vända på varenda krona och ändå inte få pengarna att räcka månaden ut... :(

Nej, nu ska jag och Celia hitta på nåt. Undra bara vad, jag känner mig så trist och tråkig idag...

Såhär tycker vi
Postat av: martina

nej det är lördag & tiden går verkligen fort! :) kul att du får tillbaka på skatten! ni får ta en resa till oss :)

2010-04-10 @ 09:32:00
URL: http://norrahagby120.bloggproffs.se

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0