Tack kära ni!

Lena & Paulin -tack så jättemycket! Nu har jag kommit mig in på TimePool, och visst tusan saknas det timmar... 34 stycken, närmare bestämt! Suck. Är bara att ringa på lönekontoret och tjafsa lite sen då, för jag tänker då inte bjuda kommunen på 34 timmar inte, no way. Enda problemet är att min tjänstgöringsrapport för augusti befinner sig i Norge just nu, skulle ju ha varit bra om jag hade haft den framför mig när jag ringer, men jag hade inte direkt räknat med att befinna mig här i Bispgården nu.

Jag tyckte att det var lite väl lite pengar för 130 timmars arbete när jag såg ingående saldot på internetbanken i förrgår.. tur man kollade lönespecen noga när den kom igår! Tror det saknas helg-ob också, för jag har för mig att jag jobbade 2 helger i augusti, och inte bara en. Aja. Ska gå in på TimePool och kolla igenom augusti på kalendern där, och så ringa på lönekontoret direkt klockan 13.00. Wish me luck!

Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Det där har krånglat för väldigt många har jag hört. Så tur du kollade det. Så du får den lön du ska ha. Och OB ersättningen.

2009-09-25 @ 12:41:34
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0