Så var vi två

Är det inte typiskt? Nu har jag gått och fått halsont också, känns som att hela halsen är svullen. Det kan väl aldrig bero på alla pussar och allt gos som blev igår och i söndags?

Klockan 01:26 inatt var det nära att jag fick en hjärtattack. Vaknade av att Celia gallskrek "maaaammaaaa!!!!" rakt ut över sig och började gråta hysteriskt. Jag flög upp ur sängen och tog de två stegen fram till hennes säng, lyfter upp en hulkande liten tjej och tar henne med till min säng, där jag upptäcker att hon återigen är glödande het! Vi går ner, sätter igång Nalle Puh på tvn, tar en ny dos alvedon och lägger oss på soffan med kattungen Doris. Efter ca 30-40 minuter har febern gått ner, så då accepterar lilla fröken fräken att vi går upp till sängen igen. Hon lägger sig i sin säng -och tvärslocknar. Sen var hon superpigg och glad igen vid ca 06:20.... vilket däremot inte mamman var.

Nu ska vi snart till att äta lite frukost, och sen får vi se vad vi ska göra idag. Lär inte bli något speciellt, med tanke på Celia och min begynnande (?) förkylning. Jag hatar verkligen att ha ont i halsen... det finns inget som är så äckligt :/

Såhär tycker vi
Postat av: Eva

Hoppas ni kryar på er snart.

Jag får betala fullt ut för Modifast åxå även om det är liiiite subventionerat när man beställer från internet. Så därför skulle jag vilja veta vad det kostar med Herbalife...jag behöver ju inget helt paket med piller och sånt...utan en smak och fibrer skulle jag tro...som ska räcka i tre veckor. Men jag hinner ju spekulera mera...

Kram på er

2009-09-22 @ 09:04:10
Postat av: Sandra

Krya på er båda 2 :)

Och ändå vilken skön känsla de måste ha varit av att kunna vara henne nära nu när hon är dålig. Och hålla om henne när hon ropar mamma :)



Kram

2009-09-22 @ 12:42:54
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: martina

ush då krya på er!! <3

2009-09-22 @ 13:37:25

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0