One big smile

Nu har jag precis pratat med dom på Furuhaugane igen. Känner mig väldigt positiv efter detta samtal måste jag säga! Hon jag pratade med lät jättepositiv, glad och trevlig. Hon frågade hur mycket jag kunde jobba -ända upp till heltid? Dag, kväll, natt? Hur många helger, varannan, var tredje? Oh shajse, it feels good!

På fredag klockan 11:00 ska jag vara där, men som det känns nu hyser jag inga tvivel för att jag i alla fall kommer att få börja på timmar där. Jag förstod precis allt hon sa, jag behövde inte känna mig dum och fråga "vad sa du?" en enda gång, och det känns ju superbra! Åh, det ska bli spännande att träffa henne på fredag!

Och just ja.. jag fick hennes mobilnummer ifall att jag inte skulle hitta rätt hus på fredag ;) haha. Jag berättade att jag hade varit där uppe och virrat runt idag och inte riktigt förstått vilket hus jag skulle in i :P

Såhär tycker vi
Postat av: elin

Lycka till på fredag!



Det är kul att läsa om hur det går för dig där borta!



//elin

2009-09-03 @ 12:00:36
URL: http://elintyrahittarhem.blogspot.com

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0