Några timmar senare

Nu sussar Celia sött i sängen, Olof är ute på promenad med Jack och jag & mamma sitter vid varsin dator och nördar. Men det är faktiskt ganska bra avkoppling att sitta vid en dator.. ibland i alla fall.

Hur som helst, när jag lagt Celia så tog jag och for upp på byn en sväng. Kikade in i gamla lägenheten om jag fått nån post dit av misstag, sen slängde jag in nycklarna till vaktmästarn som skulle hämta dom senare idag. In på ICA för att lämna av lite Herbalife-produkter och handla. Träffade en annan kund som även hon behövde lite nya grejer, så det ska ordnas med senare idag när Celia har vaknat. Var in på "pappers" en sväng också och köpte ett nytt ritblock + pussel till Celia. Hon kan ju alla sina pussel utantill nu, så jag tänkte det var dags med lite nya utmaningar :P

Börjar vara riktigt less på att vara snorig och jävlig nu, men jag tror det har börjat gett med sig faktiskt. Har bara haft ett par feber-svettningar idag, så det går mot ljusare tider.

Nu ska jag surfa in på Ellos och kolla lite, känner ett litet behov av att köpa ett par skor som jag sett där... om de nu finns i min storlek. Det är ju ett dilemma det här med att ha så stora fötter, det finns nästan aldrig fina skor i rätt storlek!

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0