Min första norskvecka

Nu har jag befunnit mig här i Florö i nästan en hel vecka, det var förra söndagen vid 19:30 som vi anlände hit. Veckan har gått väldigt fort, samtidigt som det känns som att det är en evighet sen jag träffade Celia, mamma, käre bror och arbetskamraterna sist (jag tvivlar på att jag någonsin kommer få lika bra arbetskamratet, ni på Nipängen är verkligen en klass för sig!).

Imorgon är det måndag igen, och då ska jag ringa och prata med arbetsledaren för omsorgen. Jag hoppas verkligen att jag får komma och träffa henne direkt imorgon, och att jag får tid för introduktion redan i veckan. Jag blir så rastlös av att bara gå omkring här i lägenheten eller nere på stan. Jag är en sån som vill göra nån nytta om dagarna, annars känns det ganska meningslöst alltihop.

Och så vill jag säga ett STORT TACK till Alice, det är guld värt att du ställer upp som referens!

Har inte så mycket mer att förmedla just nu. Skulle behöva ett 1000-bitars pussel tror jag, så jag har nåt att knåpa med om dagarna. Efterlyste nyss ett sådant, varpå Martin säger att han har ett 2000-bitars liggandes någonstans... frågan är bara vart?

Ikväll ska vi äta wok, jag håller på att marinera köttet nu. Det luktade riktigt gott av marinaden, så vi får hoppas att det smakar lika gott som det luktar.


Såhär tycker vi
Postat av: Eva

Har missat lite nu men behöver du nån fler referens så ställer ju jag upp åxå...bara jag förstår vad dom säger så =)

2009-09-06 @ 20:44:45

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0