Lite gröt på det här så

Jag somnade på soffan och sov i ett par timmar nu idag efter jobbet, och gud så skönt det var. Är fortfarande lite småtrött, men är det så konstigt efter allt detta jobb? Nej, jag tycker inte det. Har jobbat 52 timmar de här 7 dagarna, och heltid ligger väl runt 40 timmar. Inom vården i Sverige är det väl 37 timmar/vecka som räknas som heltid har jag för mig, så jag har verkligen legat i.

Tänkte se Grey's Anatomy, men då strejkar den tv-kanalen fortfarande. Det är bara svart hela skärmen, men textningen till alla program syns?! Konstigt! Det har varit så ett par, tre dagar nu, men bara på den kanalen. Himla rart är det!

Har som vanligt haft alldeles för mycket tid att fundera på nu, och saknaden efter Celia och familjen där hemma på byn är stor! Jag hoppas de här sista veckorna i september går fort, så vi kan åka till Bispgården och hämta min fisrumpa. Jag saknar hennes leende och bubblande skratt så det värker i magen emellanåt.

Nu ska jag gå och koka mig lite havregraut, och sen blir det nog sängen för min del. Det är en dag imorgon också. Undrar bara vad jag ska fylla ut den med... något måste jag göra, annars blir jag galen av alla tankar och funderingar!

Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Tack.. De hjälper att få lite uppmuntrande ord och pepp..

Speciellt när det känns som värst..



Lite bättre nu på morgonen. Förutom ryggen då.. :S får se hur de utvecklar sig under dagen med magen. Den brukar bli värre på em..



Kram och tack för peppningen..

2009-09-16 @ 09:13:37
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

shit 52 timmar.. inte konstigt du känt dig lite sliten!



vad du står i.. duktig du är :)



p.s tack för kramen!! den är välbehövlig..

2009-09-16 @ 18:42:03
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0