Let the countdown begin!

Onsdag kväll nu då. Har sett på Grey's Anatomy... sorgligt ikväll, med tanke på att George dog. Men det hade man ju nästan räknat ut redan, för båda två kunde ju inte dö, och speciellt inte Izzie. Kan upplysa er om att blödig som jag är fällde jag några tårar för George's skull, men jag gapskrattade även ikapp med Izzie & co under begravningen. Jag bara älskar den där serien, så underbar humor mellan alla tragedier och tårar :)

Mitt Ellos-paket kom som sagt idag, och mina fina stövlar! Riktigt mysiga var dom, och dom ser inte lika "plastiga" ut i verkligheten som på bilden i förra inlägget. Varma, sköna höststövlar helt enkelt! Har sett ett par andra snygga stövlar jag vill ha också, dock är dom mer åt party hållet.. men jag är jäkligt sugen på dom med! Fast, det får vänta. Man blir ju inte direkt stenrik av att vara timvikarie på Nipängen & Docen :P

Hade beställt en superfin klänning också, men självklart var den i fel storlek... för liten -har ni hört på maken?! Skiljde typ 1,5-2 cm för att dragkedjan skulle gå att dra hela vägen upp -surt! Var dock snabb som attan att göra ett byte på den till strl 36, men jag har en dålig känsla av att den kommer vara för stor runt brösten... och är den det, ja då tror jag banne mig att jag sätter mig ner och grinar! Jag ÄLSKADE den där klänningen, och jag vill inte för något i världen leva utan den! Är den för stor behåller jag den ändå, och köper ändå fler bh-inlägg att fylla ut den med.. Det var kärlek vid första ögonkastet!


Martin smsade mig förut idag, nu är däcken skickade till verkstaden och dom skulle höra av sig när dom var bytt. Så med andra ord blir det Norge snart igen, om ca 1 vecka skulle jag tro. Martin har precis åkt ut till havs också nu, på provtur, så snart är han hemma igen. Skönt!

Nej ni, nu ska jag gå och göra nåt åt håret, sen blir det kvällsfika och sist men inte minst sängen. Och imorrn blir det som sagt jobb inne på brunis mellan 12-16:00. Kul!



Slänger in en bild på klänningen också... om ni tycker den är snygg på bilden
så kan jag garantera er att den var tusen gånger snyggare i verkligheten!


Såhär tycker vi
Postat av: Eva

Kul att jobba med dej idag...och stövlarna var snygga =)

2009-10-01 @ 20:28:04
Postat av: martina

annamartina.wblogg.se ;) jag är en i mängden!

2009-10-02 @ 09:28:10

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0