Less på det här

Det är inget kul att vara sjuk, jag är så dödandes less på det så ni anar inte. Celia är i alla fall piggare, ingen feber eller så, men hon hostar och är väldigt snorig. Blir tyvärr inget kalas för henne idag, så det är ju tråkigt. Var tänkt att hon skulle följa med fammi till Ebba på 5 års kalas, men det är ju bra onödigt att hon åker dit och smittar ner dom... så det får bli en annan dag.

Vad vi ska hitta på idag har jag ingen aning om. Jag är helt död känns det som, orkar inte göra nåt. Om det blir något sånär bra väder och inte blåser så kanske vi går ut en sväng sen, det skulle nog inte skada med lite frisk luft. Men som det blåste igår vågade jag inte sticka varken min eller Celias näsa utanför dörren, för då hade vi defintivt legat i lunginflammation eller nåt idag.

Hade tänkt fara in med Celia till Djungelhuset nu i veckan, men det verkar inte som att det blir nåt av med mina planer. Vi får väl se hur hon mår i helgen, om det kanske blir en sväng på lördag om inte annat. Är du/ni lediga då Martina och Emilie? Isåfall får ni gärna följa med och leka ;) Fast jag vet inte säkert än, beror på hur Celia mår.

Blir ev. en sväng till Lycksele på söndag, det skulle vara kul. Men vi får se hur det blir med den saken, beror på hur många som ska med. Som det verkar nu får inte Celias bilstol plats, så då blir vi hemma. Men det hade vart kul att åka dit och gå på marknad och Dollar$tore!

Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Stackare. Typiskt att ni skulle åka på förkylning nudå. Hoppas ni piggnar till er snart så ni kan åka på djungelhuset m.m :) Om inte annat får ni kanske boka in det sen då :)



Kram

2009-09-24 @ 13:07:27
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: martina

jag är ledig så det vore jätte kul:) hör av er!

2009-09-24 @ 18:06:32

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0