Jag vill jobba!

Nu börjar jag bli less på det här... är det aldrig nån som blir sjuk på Nipängen nu för tiden? Har inte fått ett endaste sms från TimePool... trist! Jag vill jobba och göra lite nytta, blir bara rastlös av att driva runt här och stirra framför mig.

Tisdag idag, och jag har nog inte så mycket att säga egentligen. Blåsigt som vanligt, så det känns inte så upplyftande att gå ut överhuvudtaget idag. Ska väl ut med Assar eftersom mamma jobbar, men mer än så blir det nog inte. Jag fryser ju för tusan häcken av mig, och ändå har jag långkalsonger på mig!

Det blir nog ryggläge med Isfolket idag också känns det som. Har man inget bättre för sig så...

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0