Ingen ork till att uppdatera



Har tänkt uppdatera bloggen ända sen jag slutade klockan 15:00 idag, men nej, det finns ingen ork över för det. Tankarna går åt helt andra håll hela tiden, och jag saknar Celia så jag tror att hjärtat spricker snart.

Jag vill säga tack till fyra helt underbara personer som pratat med mig igår och idag, det är guld värt! Ni vet själva vilka ni är, och hur mycket ni betyder för mig. Utan era kloka, varma och stöttande ord vet jag inte riktigt vad jag skulle ha tagit mig till. Tack!



Det är inte lätt när det är svårt...



Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Usch din stackare.. Finns inga bra peppord känns de som när du saknar din lilla tös så mycket.



Jag är glad att du har dom som kan peppa dig och stötta dig iaf. När det känns jobbigt med saker och ting.



Tänker på dig.

styrkekram

2009-09-11 @ 12:56:02
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0