Idag ska jag njuta

...för idag är det blå himmel och sol! =)

Är alldeles strax på väg ner mot stan, ska som sagt köpa skor idag. Mina var inte så vattentäta märkte jag igår, när jag gick upp till Furuhaugane i spöregnet och blev tvungen att klafsa rakt igenom flera vattenpölar/små sjöar som sträckte sig tvärs över hela gångvägen. Wet, wet, wet...

Ska ta med mig kameran också, så ni får se lite bilder sen ikväll. Har tänkt att jag ska gå en liten upptäcksfärd och se vart jag hamnar. Ner till hamnen kanske? Nåt bra foto-objekt ska jag nog hitta under dagen, tror ni inte?


Såhär tycker vi
Postat av: mamma

det heter inte Wet, wet, wet....de heter Tvi, tvi, tvi =)

2009-09-03 @ 16:47:01

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0