Gårdagen blev effektiv

Igår fick jag mycket gjort känns det som. Städade lite här, tvättade en maskin och var ner på stan där jag uträttade lite ärenden. Köpte regnkläder (är det nåt jag har lärt mig så är det att man inte kan bo här utan det :P), var in på Skattekontoret och fixade mig ett D-nummer, strosade runt lite på stan, köpte lite kläder istället för den där Ellos-beställningen jag inte kunde göra *morr*. Och nu har jag även ett norskt mobilnummer, så det kostar inte skjortan för mig att ringa/svara i telefon -härligt! Martin hade fixat det åt mig, och tur var det väl att vi träffades där mitt på dagen, för jag hade suttit på internet och bestämt mig för att beställa ett kontantkort... så jag hade kunnat haft två nu :P

I alla fall, om det är någon som vill nå mig så är numret 0047 91323596. Kan vara bra att veta :)

Idag då? Jag har tänkt ringa Furuhaugane idag och se om dom har tid för mig i veckan. Har ännu inte hört något från Evy, men nu har jag ju råd att ringa själv i alla fall. Ska även leta upp vart Furuhaugane ligger med hjälp av Google maps, och så tänkte jag ta mig en långpromenad dit. Jag har ju som inte så mycket bättre för mig :P Martin sa att det tar ca 1 timme att gå dit, men det är ju bara bra. Motion har inte skadat någon!

Om jag orkar blir det nog en sväng ner på stan också, det blev aldrig att jag köpte några skor igår. Jag var in på Euroskor och nån annan skobutik som var inne på Amfi, men där fanns det inga skor som föll mig i smaken riktigt. Martin tipsade om en annan skobutik, så jag får väl leta mig dit idag eller imorrn då.

Men nu först och främst så ska jag duscha, och hämta tvätten som fortfarande hänger på tork uppe på vinden -glömde totalt bort det igår.

Och just ja, en påminnelse till mig själv; prata med lillebror idag!!

Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Jamen precis :) tar ju en stund innan man "landat" riktigt :)



Hoppas du får tag på hon ifrån jobbet idag då.. =) Håller tummarna för att du får jobb snart.

2009-09-02 @ 08:51:05
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha låter bra =P fundera på o dra till norge runt jul o jobba ja, så kanske hälsa på dårå:P

2009-09-02 @ 09:34:12
URL: http://selanderjeanette.blogg.se/
Postat av: Marie

Tack så mycket för tipset Linda, ska försöka hitta en nattlampa. Mig stör det nog inte så mycket, det är väl värre för Mickeman. Men han får ju helt enkelt lov att vänja sig :p



Tack för gratulationen =) Nu har jag iaf lagt in ditt mobil nr, så nu kan jag uppdatera mig om hur du har det och hur du mår förutom bloggen med =)



Kramar Marie

2009-09-02 @ 11:11:03
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0