Fredag 18/9

Det känns som att det borde vara fredag den 13e idag...


Mayvon; ja, det kan man säga att jag gör. Väldigt mycket.


Har sovit som en kratta inatt, vridit och vänt mig, fryst och svettats om vartannat. Drömt mardrömmar, vridit mig lite till. Stirrat på klockan, sett på tv, funderat. Jag har i princip gjort allt annat utom att sova. This is killing me...

Saknar Celia så mycket att jag snart inte orkar kliva upp om morgnarna, det känns inte som att det är nån mening med någonting längre. Jag trodde att jag saknade Martin när han befann sig här och jag i Bispgården, men det var ingenting mot för det här. Det var som en liten jävla fis i rymden i jämförelse.

Ikväll kommer Martin hem, det är väl kanske meningen att jag ska fixa i ordning nån mat till dess för sen vet man aldrig vad kvällen har att erbjuda. Bara det att jag inte har nån fantasi, så vad middagen ska bestå av har jag inte den blekaste aning om. Tror det får bli dom där laxfileérna jag köpte i förra veckan, och så potatis. Man tager vad man haver, när man inte är riktigt pigg och kry ( = huvudvärk, halsont, småfebrig).


Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0