En välförtjänt tupplur

Nu har jag klarat av den 7e arbetsdagen, det känns skönt. Är dock väldigt trött, men det är la sånt man får leva med. Imorgon är jag ledig, sen jobbar jag på 8-15 på torsdag. Ledig fredag och sen jobbar jag lördag + söndag till 15:00. Fullt upp med andra ord, men det är ju bra på en måte, håller tankarna veck en stund.

Martin ringde när jag var på väg heim, och tydligen ska vi ut på nå festligheter på lördag. Han påstår att jag kommer att ha huvudvärk på jobben på söndag nämligen... har ingen aning om vad han har planerat, så det återstår att se. Men om han ska lyckas ge mig huvudvärk på söndag så krävs det väldigt mycket! Har bara varit bakis en enda gång, och det skyller jag helt och hållet på Patrick Hansen. Inte mitt fel att han fyllde på mitt shot-glas hela tiden! Finns det dricka i glaset må man ju dricka också, right? :P

Nej, nu må jag seriöst sove ett par timer. Är så dödandes trött, både fysiskt och psykiskt. Nämnde jag att ryggen är trött också? Det är den. Väldigt trött...

Såhär tycker vi
Postat av: Eva

Nu har vi mistat 58an...kommer att sakna henne =(

2009-09-15 @ 17:37:01
Postat av: Sandra

Hoppas du fått sova en stund och ta igen dig lite. De har du gjort dig förtjänt av.



De förstår jag. Man tänker mer än vad som är bra.. Och så "över"tänker man allt. om du förstår va ja menar.



Det blir närmast 100 ggr värre än vad de egenltigen behöver vara eller kanske är.



Men de e ju roligt att du fått så mycket jobb på en gång :) Har ni fixat de där med lönen nudå? när har dom utbetalning där då? får du denna månaden eller får du nästa?



Kram o sov så gott ;)

2009-09-15 @ 18:35:17
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

ja de verkar ju lite krångligare.. :) men bara du kommer in i det går de nog bra ^^



2009-09-15 @ 20:13:51
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Olof

Haha :P Jag håller helt och hållet med dej, om det är något i glaset ska det drickas upp. Bortsett från om det är öl och sånt där läskigt vin. :P Hehe.



Heim och sove, jag tror bestämt att du böjar bryta lite på norska. :P

2009-09-15 @ 23:37:09
URL: http://dethararminblogg.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0