En småknäpp impuls?

Nu när jag gick hem efter jobbet såg jag upp på himlen som var alldeles mörkblå/svart och stjärnklar, och fick en plötslig impuls att jag bara måste lägga mig ner på backen och blicka upp mot stjärnorna en stund. Det var inte långt ifrån att jag la mig ner där på trottoaren, men "som tur var" (?) så tog förståndet över handen och tvingade mig att fortsätta gå.

Det har gått bra på jobbet, är väldigt trött efter sex arbetsdagar. Imorgon blir det sjunde dagen, sen får det vara nog i en dag eller två. Det är tomt här i lägenheten, och jag saknar Celia. Fruktansvärt mycket. Tänker alldeles för mycket när inte Martin är här... Godnatt och sov gott, jag ska upp i mora tidlig.

Såhär tycker vi
Postat av: Olof

Jag vet faktiskt inte om det är någon besiktning beställd. Det troddde jag att du eller mamma hade koll på. :P Jag ska försöka komma ihåg att fråga mamma om det i morgon.

2009-09-14 @ 23:58:04
URL: http://dethararminblogg.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0