En liten sjukling

Det är inte lätt att vara liten inte. Idag efter att Celia sovit ett par timmar så var hon alldeles glödhet och röd om kinderna -med andra ord, feber så det stod härliga till! Och på det en riktigt irriterande rethosta (som vi försökt kurera med honungsvatten, eller som Celia säger, "icka nalle puh" -för ni vet väl att Nalle Puh dricker honung? :P).

Hon kom i alla fall i säng nå tag strax efter 20:30, så jag hoppas på liiiite sovmorgon imorgon. Men, känner jag min lilljänta rätt så är hon nog pigg och vaken vid 6, 7 tiden imorgon. Hon är inte så mycket för sovmorgnar när hon är hos mig.

Nu ikväll har jag, mamma och Olof underhållit oss med Svenska Hollywood-fruar. Jaa, vad säger man?

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0