Another day is rising

Igår hade jag fullt upp från morgon till kväll. Men tro det eller ej, allt är i ordning nu (utom rummet som Celia ska ha då, för det måste Martin vara med och rensa ur). Det känns riktigt skönt! Det blev så mysigt här, det enda jag stör mig på är fönstren, så svårt att få till det bra med gardinerna!! Bilder kommer senare i alla fall :)

Idag är det riktigt trist väder, det regnar och blåser spiken. Men, det är ju normalt väder här så det är väl bara att vänja sig. Planen för idag är i alla fall att gå ner på stan och köpa en regnjacka och ett par bra skor. Känns inte som att mina vita gympadojjor är de bästa skorna i det här vädret :P Ska även på norska skatteverket och skaffa mig ett D-nummer (tillfälligt norskt personnummer), sen ska jag köpa ett kontantkort så det blir lite billigare att prata i telefon. Efter det? Ingen aning. Utforska staden ska jag självklart göra, men det beror på om jag uthärdar i blåsten så länge.

Martin kom hem och överraskade mig igår också! Jag stod i köket och skulle till och göra middag, då jag ser nån gå förbi fönstret.. "hmm, han var lik nån..", kikar ut genom fönstret och ser att det ju faktiskt är Martin! Härligt kan jag säga =) Och tro det eller ej, men han svimmade inte när han klev innanför dörren och såg gardinerna, blommorna + dekorationerna ;P haha. Han hade nog ställt in sig på det värsta, men insåg att det inte är så farligt med gardiner istället för nerdragna, svarta persienner ;)

Nu ska jag nog kanske ta och klä på mig, fixa håret och sminka mig innan jag vandrar neröver. Fast, det känns inte som att det är någon direkt mening att fixa sig, för man kommer ju se ut som stryk sen i alla fall, med tanke på regnet... :P

Tack för alla lycka till-hälsningar, det värmer!

Såhär tycker vi
Postat av: Denise

Ja, försök att inte fundera på det så mycket utan ta det som det kommer bara. När allt är så nytt och konstigt har man ju en massa annat att tänka på, också känns det som att man MÅSTE vara mest kär o lycklig i världen. Men så fort jag hade släppt de där tankarna och låtit tiden utvisa så blev det bra :) Lycka till!

2009-09-01 @ 09:54:13
Postat av: M.

Tack så mkt för rösten :)

2009-09-01 @ 11:06:04
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0