Älskade fisrumpa




Mamma saknar dig! <3


Jag har aldrig varit ifrån Celia så här länge förut... och det känns.
Mer än jag någonsin kunnat ana.



Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Jadu.. Jag vet som sagt inte alls vad jag ska tycka.. Är väldigt skeptisk till att ta ett vaccin som man inte vet hundra procent hur de påverkar barnet eller ej. eller om det blir några följder..



Samtidigt som man själv inte vill hamna i en position då man kanske avlider pga sjukdomen.



Tåls att funderas på, för min del då.

Jag hade inte tänkt att ta vaccinet. eller inte tänkt på det så mkt över huvud taget, förrän min BM pratade om det idag då.



Äsch. blev bara pladder.. haha, ja vet inte alls.. ^^



Hua, förstår att du saknar din lilla tös. hoppas tiden tills du får se henne igen går fort.

kram

2009-09-07 @ 13:12:11
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: mamma/momma

klart de känns....hon är ju bara sååååå underbar denna tösabit=) älskar henne av hela mitt momma-hjärta!!!!

2009-09-07 @ 14:20:09
Postat av: Veronica

Jag förstår hur det känns!

styrke kramar

2009-09-07 @ 16:20:41
URL: http://kaspersmamma.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0