I kampen mot vikten -följ med från "början"

Som jag skrev i det tidigare inlägget så har jag alltså tagit upp min kamp med vikten igen. Tänkte att jag skulle skriva lite om det här också, så jag vet att ni har koll på mig... så jag inte slackar av, menar jag! Alltså, det är er uppgift att peppa mig och se till så jag verkligen gör det jag ska, dvs. äter bra mat, drar ner rejält på sockret och börjar röra på mig mer. Are you up for it?

Som bekant är jag lite annorlunda, eftersom jag vill gå UPP i vikt. Mitt mål är för tillfället 60 kg, det är mitt delmål. Mitt slutmål är 65 kg, men först och främst satsar jag alltså på 60 kg.

Mina startmått + startvikt är som följer:

Vikt: 57 kg
Byst: 77,5 cm
Midja: 72 cm
Höft: 96 cm
Lår: 54,5 cm


Huvuddelen i min viktkamp är Herbalife, som jag har ätit i ett år nu. Jag har ätit det först och främst för viktuppgång, men under den senaste tiden har jag ätit det för att hålla vikten. Det är verkligen helt underbara produkter! Om du eller någon du känner vill ha mer information om ett bra, nyttigt och gott sätt att gå ner i vikt, upp i vikt eller bli piggare så tveka inte att höra av dig! Du kommer inte bli besviken! [email protected]


Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

Hejja hejja :)

Du kan ju gärna skicka ett mail varje vecka med mått osv till din coach ;) så har jag lite koll på dig också :)



Blir så glad och inspirerad av dina inlägg, spec de senaste :)



Vet att du är ett föredöme för dina kunder.. Och de värmer mig, som sponsor.



Du gör ett bra jobb! på alla håll :)



Kram

2009-10-15 @ 13:09:18
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jamen precis. De är det jag menar. De pengarna skulle ju kunna användas till mkt bättre saker än en bastu.



Sanslöst. De tycker jag är att gå lite väl långt..

2009-10-15 @ 17:16:07
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja de ska bli underbart.. Uj som man saknar honom :) Nej tyvärr. Han åker igen imorgon bitti, kommer hem söndag kväll.



Dessutom så ska han jobba idag också. Förutom att vila och ta igen sig efter nattens jobb.. Så man får han inte riktigt för sig själv idag heller. Men men. Han är ju hemma omkring iaf. Och kommer hem och äter middag osv :)



Oja!!! Man vill vara en familj!! :) Ska bli så skönt!



Tack, de har gått sisådär med sovningen. Värker så förbaskat i kroppen så det är svårt att sova länge i sträck, man vaknar och vrider sig. Men ja känner mig rätt pigg iaf, kanske de är för att ja vet att han kommer hem :D



KRam och hoppas att du sovit gott också :)

2009-10-16 @ 08:15:27
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Olof

Ja, det kanske jag ska göra. Jag har ingen aning om vart Törners ligger, men ändå. :P Men innan jag pratar med dom måste jag prata med min jobbcoach, hon måste godkänna ställena jag söker praktik på. :P

2009-10-16 @ 14:01:36
URL: http://dethararminblogg.blogg.se/
Postat av: M.

Tackar ^^,



Åh ja skulle också vilja gå upp i vikt..man kanske ska börja med dedär Herbalife ^^, Men måste man träna samtidigt?

2009-10-16 @ 18:05:33
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: Marie

Jaha, men, går det över eller? =S :)

2009-10-17 @ 14:23:58
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Sandra

=) tack så mkt!! :) De kommentarerna tas tacksamt emot ;) haha för en annan känner sig så stor och otymplig nuså ;)



Nej nu är det förhoppningsvis inte så länge kvar :) Får hoppas man slipper gå över så länge så :)

2009-10-17 @ 20:50:33
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nej de är ju sant förstås ^^ även fast man är inställd på kanske fem veckor till. (hua)..



Men tror faktiskt jag ska börja göra iordning den nu i veckan. Om jag kan hitta igen väskan ^^

2009-10-18 @ 12:22:06
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Monika

skulle du inte kunna skriva ut lite mer info om herbal life? pris? äre bara o äta /dricka`? el måste man vara vääldigt aktiv annars med? och vad händer om jag slutar äta?

2009-10-19 @ 15:22:15

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0