Herre jissanes

Tänkte bara upplysa er om att jag och R har verkligen gjort nytta idag, och nu har vi gått hem på en väldigt välförtjänt, ledig kväll. Det är skönt. Gud, så vi har sprungit idag -hela dagen. Det var en riktig befrielse när vi fick sätta oss i 15-20 minuter och äta litegrann vid 12-tiden.

Vissa dagar är verkligen värre än andra. Imorgon har jag senvakten igen, hoppas den blir lugn och harmonisk. Igår var den helt okej, men lite stressigt på slutet blev det allt. Men jag var klar 21:57, så det hurrar vi för! ;)


Nej, nu ska jag sträcka ut mig på soffan i ca 1 timme tills Martin (förhoppningsvis) kommer hem. Sen blir det väl nåkke å spise å litt kos kanskje!

Såhär tycker vi
Postat av: Emma

Ja det var riktigt gott med älgstek!



Det finns en magbild på familjeliv.se, heter plingplong där =)

Tycker mest bara att jag ser extra fet ut så vill inte lägga ut den på bloggen =P

2009-10-25 @ 09:50:53
URL: http://emmagrelsson.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0